sobota, 16 września 2017

• Tworzymy pokój #5 •

Hejka naklejka!

Wiem, że ostatnio mnie tu
długo nie było, ale
nie mam zbytnio czasu na dodawanie postów,
nie mam czasu w realu nawet chwilę odetchnąć,
a co dopiero napisać posty,
ale postaram się regularnie dodawać posty.
Ostatnio przypomniało mi się,
że prowadziłam tutaj serię ,,Tworzymy pokój''
i ostatnio dodałam posta na ten temat w sierpniu.
Postanowiłam więc, że tą serię
będę dodawać w weekendy.
Oto wyniki ostatniej sondy:
Przepraszam bardzo za błąd w sondzie,
ale nie mam bladego pojęcia,
jak to mogło się stać . . . 
dobrze! Wybraliście więc drzwi numer 1.

A oto nasz pokój:

Teraz pora wprowadzić okna, bo tlenu
w tym pokoju zabraknie.

Oto moje propozycje:

A poniżej sonda:

To wszystko!
Życzę miłego weekendu!
🍒Madzia🍒

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz