sobota, 30 września 2017

• Wyprzedaż •

Hejka!

Wiem, że dawno tu nie pisałam postów,
ale sami wiecie, jak trudno jest znaleźć chwilę
czasu w roku szkolnym.
Zanim zacznę posta, chcę też złożyć
najserdeczniejsze życzenia wszystkim chłopcom!

Ostatnio na Awatarii pojawiła się świetna aktualizacja.
Mianowicie stroje z projektanta są przecenione -50%!

Zacznę może od przedstawienia Wam tych przecen:



Myślę, że przecena jest opłacalna.

Na zakończenie mam dla Was pytania:

To tyle!

Miłego weekendu.
🍒Madzia🍒

4 komentarze:

  1. Mam wrażenie, że na tym blogu pisze tylko Madzia. A co z resztą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale na tym blogu nie pisze tylko Magda, bo jakbyś cofnęła posty to ja i Elen też pisałyśmy, ale dość dawno, bo np. ja teraz już prawie wgl. nie wchodzę na komputer, bo nauka jest.. ;/

      Usuń
    2. Twój ostatni wpis był 12 września ;-; prawie miesiąc temu.

      /Gratka

      Usuń
    3. Po 1 to moja sprawa kiedy dodaje posty, a kiedy ich nie dodaje, bo życie prywatne każdy też ma.
      A po 2 nie zawsze ma się czas na dodawanie postów, bo nie jestem w 1 czy 2 klasie i mam całe dni wolne od nauki ;))

      Usuń