czwartek, 19 października 2017

• Środowa aktualizacja •

Hejka naklejka!

Wiem, że dawno nie pisałam tutaj postów, ale zauważyłam,
że ani Wika, ani druga Wika (Elen) nie dodają postów, więc
stwierdziłam, że ja też nadmiaru czasu nie mam i 
dodawać sama postów nie będę.
Zrobiło mi się Was jednak żal, że wchodzicie na blog i okazuje
się, że blog świeci pustkami od trzydziestego września (ostatni post).
Jednak postanowiłam dodawać jakieś posty!
Ostatnio przeglądałam stronę rosyjską, na której
zobaczyłam interesujący wpis:
Nowe stroje!
Kolejna rosyjska aktualizacja, a na naszej polskiej wersji
nie dodali jeszcze żadnej!
Chciałam sprawdzić na polskiej wersji, ale niestety nic tam nie znalazłam
prócz starej nudy.
Postanowiłam więc sprawdzić rosyjską awatarię.
Aktualizacja jest już wprowadzona na rosyjską wersję.
Stroje prezentują się następująco:

Są to stroje wizytowe, idealne na miasto, randkę i na wiele innych okazji.
W pierwszym stroju dominuje czerwień. 
Sukienka przy zakończeniach ma falbanki, ma też kolanówki
koloru bordowego (ciemnoczerwonego) również z falbankami.
Buty są czarne, a ich ozdoby przypominają kolczyki.
Kolczyki są szare, zbudowane z szarych okręgów, kół.
W stroju nr 2 dominują odcienie niebieskiego.
Strój składa się z granatowej tuniki, jasnoniebieskich spodni,
brązowych butów i torebki tego samego koloru, szala
w łatki kolorów: białego, brązowego, fioletowego.
Szal zakończony jest falbankami również koloru brązowego.
Kolczyki są złożone z 2 koralików o różnych odcieniach niebieskiego,
a zakończone frędzelkiem koloru brązowego.

Obydwa stroje mi się podobają, a Wam?

To wszystko.
Miłego wieczoru!
🍒Madzia🍒

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz