piątek, 3 listopada 2017

• Wyspa Przetrwania/Awataria - Zapisy •

Hejka naklejka!

Moi drodzy, nadszedł już cudowny weekend, zatem mamy
mnóstwo czasu dla siebie. Niestety, ja mam 3 sprawdziany w przyszłym
tygodniu, więc muszę trochę w weekend to ogarnąć.
Postanowiłam, że w weekendy będę prowadziła serię ,,Wyspa Przetrwania''.
Jest to bardzo podobne do wyspy przetrwania, która nadawana jest w Polsacie.
Chodzi tutaj mniej więcej o to, że będę dawać Wam zadania w poszczególnych
etapach gry, a Wy będziecie musieli je wykonać.
Na koniec, jak to jest w programie, wybieracie jedną osobę, która
Waszym zdaniem powinna odpaść.

Aby się zgłosić należy:
- podać swój nick na awatarii
- napisać, dlaczego akurat Ty masz być w programie
- napisać, czy uczestniczyłeś/aś w podobnych seriach
- swoje hobby

Zgłaszamy się w komentarzach oczywiście.
Mam nadzieję, że pozytywnie zareagujecie na moją serię, bo myślę iż nie
będzie to nudna seria.

Pozdrawiam!
ZAPISY TRWAJĄ DO POŁOWY LISTOPADA

🍒Madzia🍒

4 komentarze:

  1. Ostatni wpis administratorki innej niż Madzia był 15 września ;-; Trochę słabo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o dodawanie postów, to chodzę do klasy 2 gimnazjum, szczerze ? Myślałam, że będzie łatwiej, ale się myliłam ( napisałam, że posty będą co 2 dni ). Przychodzę ze szkoły o 15, a o 16 mam trening, który kończy się o 18, zanim odrobię zadania, nauczę się jest 20/21 jestem wtedy mega zmęczona i idę spać, a wstaję o 5:30 :).Weekendy ? W weekend wolę odpocząć od nauki, i innych zajęć i jedyne co robię to wchodzę tylko po nagrodę :). Może w ferie postaram się coś dodać.
      PS. Sorry, że z anonima.
      //paranojkka

      Usuń
  2. Błagam ;-; Tylko Madzia dodaje to wpisy. paranojka dodała ostatni 15 września. Mamy grudzień.... Wiktoria za to 12 września ;-;

    OdpowiedzUsuń